Võib-olla oled märganud, et Eesti meediaväljaannetes on omajagu kasiinode teemalisi sisuturunduse artikleid. Käesolev kirjatükk on üks neist. Kuid soovime natuke avada asja tausta, ehk siis miks selliseid artikleid avaldatakse?

Online kasiino maailmas on konkurents päris kõva. Kui rääkida meie regioonist, siis siin domineerivad sellised suurkorporatsioonid nagu Kindred ja Betsson Group. Eestlastele on paremini tuntud nende brändid Unibet, Maria Casino, Betsafe ja Jalla! Casino.

Mis äri see kasiinondus õieti on?

Kui need suured mammutid kõrvale jätta, siis nende tuules käib eriti äge rabelemine. Täpsemalt siis – veebikasiinot luua on Eestis üpriski lihtne, aga püüa sa sellega ka kasumisse jõuda.

Tööjõukulud, IT-tasud ja maksud söövad suure osa kasumist – juhul, kui üldse mingit kasumit on. Seepärast ongi vähe nii-öelda üksiküritajaid, kes pea eest suurtele vastu püüavad hakata.

Tüüpiliselt luuakse investorite toel mõni väike kasiino ja seejärel püütakse juba turul kanda kinnitanud suurtegijatele oma äri kasumiga maha parseldada.

Kasiino reklaam

Selleks aga, et üldse online kasiino nii-öelda käima saada, on vaja arendada atraktiivne veebileht. Potentsiaalsete mängijate jaoks on valik päris priske, ehk siis uutel kasiinodel oma brändi tutvustamine polegi nii lihtne.

Mis puutub reklaami, siis suure töö kasiinode reklaamimisel teevad ära affiliate ettevõtted. Affiliate tõlgitakse eesti keelde kui tütarettevõte, kuid reaalsuses ei pruugi online kasiino operaatoril ja affiliate- reklaamilehel mingit omavahelist struktuurset sidet olla. Pigem siis traditsiooniliselt võttes on kasiino nagu reklaamifirma kliendi rollis.

Reklaamifirmad avaldavad oma meediaväljaannetes sisu online kasiinode kohta. Juttu tuleb mängudest, boonustest, maksemeetoditest, maksudest ja kõigest, mis kasiinos mängimisega seondub. Sellest aga ei piisa, sest kes see ikka niisama külastab mõnda tundmatut lehte, mis räägib online kasiinodest.

Reklaamilehele lugejaskonna tekitamiseks kasutataksegi kõikvõimalikke mooduseid. Sisuturundusartiklid, milles link reklaami- ehk affiliate lehele, on ainult üks võimalusi Google silmis autoriteetsust kasvatada.

On kasiino reklaamilehti, mis püüavad ka Google ja Bing otsingumootoritelt reklaami osta, kus see ei pruugi alati hästi lõppeda.

Sotsiaalmeedia turundus

Mainekatele otsingumootoritel ja sotsiaalmeediaplatvormidel on väga karmid reeglid mis puudutab hasartmängude reklaami. Ja võib olla hea ongi.

Viimasel ajal on suured tehnoloogiahiiglased nii võimsaks saanud, et oma kasutajate eelistused peilitakse õige kiirest välja ning siis on juba suunatud reklaami kuvamine nagu öeldakse “vormistamise küsimus”.

See aga paneks ohtu probleemsed mängurid, kes niikuinii netis toimetades üht või teistpidid õnnemängude platvormidel lõpetavad või siis sellekohast infot otsingumootoritest üles kaevavad.